Teknoloji

FedEx’ten Fdx adında yeni bir e-ticaret girişimi geliyor

FedEx şirketi, 2024 sonlarında “Fdx” adında bir e-ticaret kuruluşu kurmayı planladığını açıkladı. İşte haberin detayları!

Bahse ilişkin dün yapılan açıklamalarda şirket şunları söyledi: “Fdx’i, çevrimiçi satıcılara potansiyel müşterilere ulaşmaktan siparişlerin yerine getirilmesi ve iadelere kadar her konuda çözümler sunmayı amaçlayan uçtan uca bir çevrimiçi alışveriş merkezi olarak tanımladı.”FedEx ayrıca resmi lansman için bu yılın sonbaharını hedeflediğini de belirtti.

Şu anda ayrıntılar az olsa da Fdx, satın alma ve satış sürecinin her adımını yüksek başarıyla optimize etmek için FedEx içgörülerini kullanacak “veri odaklı” bir kuruluş olarak tanımlanıyor.

FedEx’ten yeni platform: Fdx

Verilen bilgilere göre, başlangıçtan itibaren Fdx’teki satıcılar, FedEx’in sahibi olduğu e-ticaret sitesi ShopRunner’da mevcut müşteri ağındaki müşterileri ağırlayabilecek. Müşteriler eserleri inceleyip sepetlerine eklerken, ödeme yapmadan önce bilet teslimat tahminlerine de ulaşabilecek. Satıcılara sunulacak özelliklere gelince: tedarik zinciri kararlarına ilişkin karbon emisyon raporları, optimum nakliye rotaları ve daha fazlası açık ve şeffaf bir şekilde sunulacak.

FedEx, fdx’i “türünün ilk” platformu olarak tanımlıyor. Bu tarif biraz saçma ve abartılı görünse de yakında göreceğiz. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Fikirlerinizi yorum kısmında belirtmeyi unutmayın!

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu